Léto a podzim

čtvrtek, ledna 10, 2013

Možná jste si všimli, že jsem v uplynulých dnech na blog přidala fotky, které jsem měla už na blog.cz. Jednak nechci aby to tu bylo prázdné, ale taky mi připadá škoda nechat všechny ty fotky jen tak pozapomenuté. Dnes pokračuji a přidávám portréty. A Veronika s Aničkou jsou hlavními hvězdami. :-)

S Veronikou jsem fotila na začátku prázdnin - a snažily jsme se, aby z toho ta radost z léta a prázdninová pohoda jen čišela. Aničku - tou dobou zelenovlásku - jsem fotila naopak až v září, kdy už se o slovo začínal hlásit podzim. 



1 komentářů

  1. Nemůžu si pomoct, ale Verča mne válcuje na celé čáře. Strašně moc jí to sluší!

    OdpovědětVymazat

Oblíbené posty

Ocenění

V roce 2014 jsem měla tu čest, že můj knižní blog získal ocenění Knižní blog roku 2013. :-)

Subscribe