Nová fotogalerie

sobota, února 02, 2013

Do levého menu jsem doplnila odkaz na Fotogalerii. Co mě k tomu vedlo?

Fotogalerie 
V minulosti jsem několikrát dostala dotaz, jestli nemám své fotky někde přehledně vystavené. Odkazovala jsem vždy buď na svůj osobní facebook nebo blog. Ale ani jedno není úplně ideální prostor - na facebook se mi dostanou jen přátelé, na blogu jsou zase fotografie různě poschovávané v článcích, což je zbytečně složité a už vůbec ne přehledné. Můj bratr, vytvářející fotogalerii v rámci školního předmětu na ČVUT, mě inspiroval, a já proto se rozhodla s tím konečně něco udělat! :-)

Po zkoumání všech možností mi nejlepší připadá právě Tumblr. Je rychlý, jednoduchý, minimalistický a líbí se mi, jak čistě celý ten prostor působí. Oproti obrázkovým sociálním sítím (Deviantart, Flickr, Instagram...) tu mohu mít v popředí pouze fotogalerii, ve které se navíc snadno vyzná i ten, kdo o tumblr.com nikdy neslyšel.

Fotografie budu samozřejmě stále přidávat primárně na tento blog, jen chci, aby je mohl vidět přehledně kdokoli, kdo o to má zájem.

4 komentářů

  1. moc hezky fotíš a hlavně si umíš vyhrát s photoshopem, kloubouk dolů. Na ten já jsem bohužel levá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! ;-) Já photoshop používám už nějakých sedm let... a stále nacházím nové možnosti. To mě na něm nikdy nepřestane bavit. :-)

      Vymazat
  2. Jojo, tumblr je super. Já tam teda dávám jenom neautorské obrázky. Dělám si z toho svou fotogalerii obrázků, které mě vystihují nebo potěší. Vždycky, když se tam kouknu, ty obrázky mě nabudí skvělou náladou :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já takhle dělám s účtem na Pinterestu. :-) Ale tumblr se na to hodí taky dost dobře, je opravdu jednoduchý a multifunkční. :-)

      Vymazat

Oblíbené posty

Ocenění

V roce 2014 jsem měla tu čest, že můj knižní blog získal ocenění Knižní blog roku 2013. :-)

Subscribe