Seznam knižních blogů

čtvrtek, listopadu 21, 2013

I když se říká opak, spousta lidí stále miluje knihy.
A najdou se i tací, kteří je nejenže čtou, ale dokonce i o nich píší blogy plné recenzí a dalších literárně zaměřených článků. Byla by škoda, kdyby takové blogy nebylo dost vidět, a proto je tu tento seznam.

V následujícím seznamu jsou uvedeny knižní blogy, na kterých se dočtete o současné světové nebo české beletrii, detektivce, thrillerech, historických románech, ale třeba i o literatuře faktu nebo o (populárně) naučné literatuře.


V seznamu naopak nejsou zahrnuti blogeři, jejichž tématem je fantasy, sci-fi a tzv. young adult literatura (a další jim přidružené žánry) - pokud hledáte právě takovéto blogy, obraťte se prosím na jiné místo, jako výchozí bod doporučuji např. největší český knižní blog Knižní doupě, na kterém autorka nejrůznější knižní blogery pravidelně představuje.

Snad tedy najdete nějaké své nové oblíbence! ;)

Chcete být v seznamu?

Pokud na svém blogu píšete ("ve větší než malé míře") o knihách, jejichž žánrové vymezení jsem popsala v úvodu, ozvěte se mi prosím, a já seznam doplním. Nejedná se o seznam mých oblíbenců, proto do něj doplním skutečně každého, kdo o to má zájem a splňuje podmínku. ;)


(zdroj obrázku: wehearthit.com)

0 komentářů

Oblíbené posty

Ocenění

V roce 2014 jsem měla tu čest, že můj knižní blog získal ocenění Knižní blog roku 2013. :-)

Subscribe