Na cestách: a pak přišla liška

úterý, srpna 16, 2016

Na přelomu června a července jsme se stejně jako loni s partou kamarádů sebrali a vyrazili na dva týdny na cesty. Tentokrát jsme se vydali v podstatě za humna, s chutí prozkoumat náš vlastní region, střední Evropu. První na seznamu bylo Slovensko, konkrétně Slovenský ráj a Vysoké Tatry. Hory, lesy, skály, ledovcová jezera, neskutečně krásná příroda a lidi, které máte rádi. Byl to balzám na duši a hned bych jela znovu. Tenhle článek plný fotek tu mám hlavně proto, abych se do té chvíle mohla aspoň na okamžik vrátit, a vás teď zvu, ať se do ní vrátíte se mnou.

A jen tak na okraj, ta liška tam fakt je.

Fotky, na kterých jsem vidět i já, mají na svědomí moji kamarádi a spolucestovatelé Kuba F. a Víťa S., takže díky, kluci. :)

A co vy a hory? V létě, v zimě, vůbec?

16 komentářů

  1. Mám hrozně ráda hory, a ty fotky jsou prostě skvělý! :) Nejen ty s liškou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotografie, to musel být úžasný výlet. Děkuji za inspiraci, zařadím si do svého seznamu míst, které bych chtěla navštívit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to mě těší, vážně ale Vysoké Tatry i Slovenský ráj stojí za návštěvu, takže určitě můžu jen doporučit. :) Navíc to vážně není žádná dálka. :)

      Vymazat
  3. Hory v létě i v zimě, ale musím se přiznat, že dlouho tomu tak nebylo. Doma jsme k tomu nikdy vedení nebyli a jeden čas jsem dokonce byla jediná, kdo v naší rodině uměl lyžovat. Díky bohu za to, že se to nakonec celý zvrtklo a já jsem krásu hor mohla objevit.
    Jinak fotky jsou naprosto úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn, že jsi k tomu nakonec našla cestu. Já k zimním horám zatím pořádně ještě ne, když nepočítám školní lyžařské kurzy a občasné výlety do hor na otočku. Ale v létě se mi tam líbí moc. :)

      Vymazat
  4. Páni, nádherný fotky!
    Já se nikdy lyžovat nenaučila, tak už jen kvůli tomu hory spíš v létě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tatry milujem celoročne, ale najviac v lete, pretože sú otvorené turistické chodníky a tá príroda je tam tak úchvatná, že baví stále. Kedykoľvek tam prídem, som z toho paf. A mladé líšky sme tam minulý rok tiež stretli, vôbec sa nebáli prísť medzi ľudí.
    P.S. viem, že ti to hovorí každý, ale musím aj ja. Nádherné fotky. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Podle fotek bych řekla, že jsi někde v Himalájích, tož si nechci představovat, jak to vypadá, když někdo jede zkoumat tam :D
    Já a hory máme k sobě daleko, ale snad se to někdy spraví. Ale ty stezky ve Sráji (jak přítel po jeho výpravě pojmenoval Slovenský ráj) poznávám, protože jsem fotky viděla. A vůbec to máš takové uhlazené a pěkňoučké. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, hlavně ten liščí prcek ♥ Hory miluju, v létě pěšky, v zimě na běžky :) Hned bych taky někam vyrazila...

    OdpovědětVymazat

Oblíbené posty

Ocenění

V roce 2014 jsem měla tu čest, že můj knižní blog získal ocenění Knižní blog roku 2013. :-)

Subscribe