Noctivagant

pátek, listopadu 11, 2016

Noctivagant je slovo z latiny a znamená "noční poutník". 


Najít si volný večer na malování je někdy dost náročná záležitost, ale minulou neděli mi to vyšlo. Byla ta správná nálada, chuť malovat a v dohlednu žádná povinnost, která by se nedala odložit na jiný den.

Na Spotify jsem si pouštěla poslední album Nicka Cavea a když jsem si asi potřetí přehrávala skladbu Rings of Saturn, věděla jsem přesně, jakou ten obrázek má mít atmosféru. Chtěla jsem tam vytvořit měsíc a hvězdy a mraky a kopcovitou krajinu připomínající mou rodnou hroudu a k tomu výhled jak z Divoké Šárky. A zvláštní dívku s rozevlátými vlasy. A spoustu pocitů. Vidíte je tam? To všechno smíchat dohromady a s akvarelem zkoušet, jak to bude vypadat.

Noc je kouzlo. Malovat ji mě hodně baví, psala jsem o tom vlastně už i posledně. V nejlbližší době mě čeká kreslení obrázku na téma Tulák po hvězdách od Jacka Londona, ale k tomu vám povím detaily až zase někdy jindy. Nicméně téma noci se mě zatím nějak drží a vůbec mi to nevadí.


(zdroj citátu: Pinterest.com)

10 komentářů

  1. Zase taková krása, škoda, že to taky neumím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, máš opravdu talent. :) Jestli někdy konečně napíšu tu svou knihu, myslím, že by se tam tvé ilustrace jen vyjímaly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, toho si vážím. :) Ilustrace do knížek bych dělala hrozně ráda! :)

      Vymazat
  3. Krásne Máš talent. Tvoje fotky a maľby sa mi veľmi páčia.

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherné. Máš veliký talent. Sama občas maluji, ale jen pro chuť. Vůbec to neumím, jen mě to baví a kdyby jsem si v nějakém návalu koupila celou sadu. Tak si teď tvořím ♥ je to skvělý pocit.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené posty

Ocenění

V roce 2014 jsem měla tu čest, že můj knižní blog získal ocenění Knižní blog roku 2013. :-)

Subscribe